ابزار تعویض هد هارددیسک مدل ۱۰۰

ابزار جامع و یونیورسال (ابزار تعویض هد هارددیسک مدل ۱۰۰) جهت تعویض انواع هدهای هارددیسک. این ابزار جهت تعویض هد  هارددیسک هایی با یک تا ۵ پلتر و ۱ تا ۱۰ هد ساخته شده است قابلیت قفل شدن برروی هد ها را دارا می باشد و همچنین شما قادر خواهید بود متناسب با نوع هد هارددیسک و برند هارددیسک فاصله گیره ها را از هم تنظیم نمایید.

ابزار تعویض هد هارددیسک مدل ۱۰۰ ابزار تعویض هد هارد دیسک جامع بوده و قابلیت جراحی و تعویض  هدهای انواع هارد دیسک ها را با هر برند و مدلی را دارا می باشد.

تعویض هد و تعویض پلتر

جراحی هارد دیسک تعویض هد هارد به چه معنی است ؟

در بعضی موارد به دلیل بعضی آسیب ها هارد دیسک شناسایی نمی شود .پس از تست و بررسی اولیه این گونه هارد دیسک ها در انستیتو سخت افزاری بابل مشخص می شود یک یا چند هد خراب و یا آسیب دیده دارند. این گونه هارد دیسک ها با ابزار های پیشرفته PC-3000 پی سی ۳۰۰۰ تست و بررسی دقیق میشوند و بصورت دقیق میشه تعیین کرد که کدام هد خراب است و پس از تعیین هد خراب جهت جراحی هارد و تعویض هد اقدام خواهد شد.

همه هارد دیسک ها نیاز به هارد مشابه ندارند. گاها” عملیات جراحی هارد دیسک فقط برای رها کردن هد هارد دیسک که گیر کرده است انجام میشود. ممکن است هد هارد دیسک شما بر روی پلتر چسبیده باشد که خود می تواند پس از آزاد سازی به فعالیت ادامه دهد و بدون آسیب رساندن به هد بوسیله گیره های خاص هد را از سطح پلتر جدا کرده و آن را به منطقه پارک هدایت می کنیم.

قبل از خرید هارد دیسک اهداء کننده هد هارد دیسک خراب کاملا” چک میشود تا مشتری هزینه اضافه متحمل نشود. ممکن است پلتر هارد خط داشته باشد و در بعضی موارد امکان بازیابی اطلاعات بسیار پایین است و ریسک کار بسیار بالا می باشد. در این مواقع قبل از شروع به کار حتما” ریسک کار جراحی هارد دیسک تعویض پلتر و یا هد هارد با مشتری درمیان گذاشته خواهد شد و در صورت تمایل جراحی هارد انجام میشود و بازیابی اطلاعات ریکاوری هارد دیسک انجام خواهد شد.

 هارد دیسک Donor اهداء کننده: جهت انجام جراحی هارد دیسک در خیلی از موارد نیاز به هارد اهداء کننده Donor میباشد ، یا هارد مشابه در کارگاه موجود است و یا از دیگر همکاران قابل تهیه میباشد. در صورتیکه امکان پیدا کردن هارد مشابه ضعیف باشد فقط به درخواست مشتری هارد را درون کلین روم ( اتاق تمیز ) باز کرده و تست می نماییم ، در غیر اینصورت تا پیدا نشدن هارد دوم درپوش هارد اصلی خراب را باز نخواهیم کرد دلایل زیادی وجود دارد مانند : ممکن است مشتری در صورت طولانی شدن زمان منصرف شود و یا بخواهند به مرکزی دیگر ارجاع کنند و یا هارد را به خارج از کشور ارسال کنند و …. پس بهتر است هارد دست نخورده بماند.