بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال تعمیر هارد اکسترنال روشی متفاوت با هارد های دیگر دارد. مریضی ها و مشکلات هارد اکسترنال با دیگر هارددیسک ها بسیار متفاوت هستند . عموما عمده مشکلات هارددیسک های اکسترنال را می توان به چند دسته تقسیم بندی کرد:

بازیابی اطلاعات هارددیسک اکسترنال که ضربه خورده است .

بیشترین و شایع ترین مشکلات هارددیسک های اکسترنال افتادن از دست کاربر  و یا  شوک و ضربه است که انستیتو سخت افزاری بابل قادر است این گونه هارددیسک ها را درصورتیکه پلتر ( دیسک ها ) سالم باشند به صورت کامل بازیابی نماید . انستیتو سخت افزاری بابل پس از تست اولیه و کسب اجازه از مشتری هارد دیسک را از باکس خارج نموده و درون کلین روم ( محفظه تمیز ) بصورت کامل بررسی نموده و درصورتیکه دیسک ها سالم باشند و امکان استخراج اطلاعات  وجود داشته باشد ، هارددیسک را جراحی نموده و قطعات معبوب را تعویض می نماید. لازم به ذکر است برای جراحی هارددیسک و تعویض هد هارد و یا اسپیندل موتور هارد حتما نیاز به یک هارد مشابه است.

بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال تعمیر هارد اکسترنال که مشکلات فرم ویری دارند.

شاید خیلی ها فکر کنند که رفع کردن نقص و ایرادات فرم ویر بسیار ساده است هرچند که با دردست داشتن ابزار فوق العاده و پرقئرت PC-3000 کار را بسیار ساده تر می نماید اما گاها” ساعت ها و روز ها جهت تعمیر این گونه هارددیسک ها زمان مورد نیاز است تا جزیی ترین مشکلات رفع شوند.

بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال تعمیر هارد اکسترنال که رابط تبدیل هارددیسک به یو اس بی USB و یا کارت شبکه Network LAN or Wifi و … خراب است.

در این گونه مریضی ها و مشکلات هارددیسک گاها چند ایراد با هم اتفاق افتاده است و کاربر فکر می کند با تعویض یک قطعه فیزیکی می تواند به اطلاعاتش دسترسی پیدا کند غافل از اینکه این گونه دخل و تصرف ها در هارددیسک و اتصال آن به کامپیوتر در بعضی موارد موجب خسارت های جبران ناپذیر به اطلاعات خواهد گشت.

بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال تعمیر هارد اکسترنال که به شدت کند کار می کند و اطلاعات قابل کپی برداری نیستند.

هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال اغلب به این مشکل برخورد می کنند و کاربران و مشتریان از این گلایه می کنند که یا هاردشان به خیلی کند شده است و یا هارد فقط اطلاعات را نمایش می دهد و قادر به کپی و … اطلاعات نیستند.

بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال تعمیر هارد اکسترنال با خرابی برد وبرد سوخته

در خیلی از موارد شاهد این هستیم که نوسانات ولتاژی برد هارد دیسک اکسترنال را خراب کرده و یا سوزانده است. در اینگونه موارد یا اصلا” هارد دیسک هیچگونه علایم حیاتی نظیر چرخش اسپیندل موتور ندارد و یا اینکه هارد روشن می شود اما شناسایی نمیشود و یا علایم غیر عادی نشان میدهد که گه گاه تعمیرکاران را به اشتباه می اندازد.

بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال تعمیر هارد اکسترنال با صدای ناهنجار تق و تق

صدای نا هنجاری که از داخل هارد دیسک شنیده می شود عموما به چند مورد بستگی دارد. ضربه و شکسته بود هد یا بازوی نگه دارنده – خرابی برد هارد دیسک – نشستن هد بر روی اسپیندل موتور – خرابی بوش و بلبرینگ اسپیندل موتور –  خرابی فرم ویر  و مواردی دیگر. آنچه در ایمجا قصد دارم به آن اشاره کنم این است که متاسفانه میبینیم هارد دیسک هایی که دارای خرابی فرم ویری هستند و صدای تق و تق از آنها شنیده میشود بوسیله افراد نا آگاه در محیط های عادی باز میشوند که خود موجب آسیب شدید به اطلاعات خواهد بود.

انواع هارددیسک اکسترنال:

Cavalry – WD My Book – Toshiba Canvio – WD My Passport – Seagate Expansion – Apple Time Capsule – Seagate Backup Plus – WD Elements Portable – Adata DashDrive Durable – WD My Book Essential – WD My Passport Ultra – WD My Passport Mac – Transcend Military Drop Tested – WD My Passport Ultra Metal Edition – Silicon Power Rugged Armor Shockproof Standard

انستیتو سخت افزاری بابل قویترین و مجهزترین  شرکت بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال تعمیر هارد اکسترنال در شمال کشور می باشد. تیم بازیابی اطلاعات انستیتو سخت افزاری بابل به صورت تخصصی در زمینه بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال تعمیر هارد اکسترنال در خدمت شما میباشد. انستیتو سخت افزاری بابل آخرین ابزار و دانش و تکنولوژی روز جهان را در اختیار دارد