تیم تخصصی IHB  سیستم های رید  سرور ها Raid System ، کلینیک IHB با اشراف کامل به کلیه سخت افزار ها و نرم افزارهای مورد استفاده در سیستم های رید سرورهای مختلف سیستم های ذخیره سازی اطلاعات موجود دربازار مانند سیستم های NAS و DAS و Data Center در خدمت شما عزیزان می باشند. کلینیک IHB و تیم تخصصی” بازیابی اطلاعات خاص ” در بحرانی ترین شرایط آماده ارایه بهترین سرویس به شما مشتریان گرامی است. IHB با در دست داشتن آخرین تکنولوژی روز در جهان آماده سرویس دهی به تمامی مشتریان و همکاران گرامی است . جهت سهولت در انجام خدمات بازیابی اطلاعات لطفا” این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید اخص قسمت “نکات امنیتی زیر در صورت بروز هر گونه مشکل در سیستم NAS  و Raid و Data Center” . این مطلب حاوی اطلاعات ضروری برای شما عزیزان است تا مبادا مشکلی ساده به یک مورد غیر قابل حل تبدبل نشود .

انستیتو سخت افزاری بابل پس از بررسی سریع و اولیه هر مورد بازیابی اطلاعات در کمتر از 24 ساعت به شما عزیزان گزارش کاملی از پروژه را ارائه نموده و شما مشتری گرامی را در جریان کامل قرار خواهد . در بسیاری از موارد مشکلات در کمتر از 24 ساعت رفع و اطلاعات بوسیله ابزارهای قدرتمند موجود در انستیتو سخت افزاری بابل بازیابی شده اند .

بازیابی اطلاعات سرور و رید Raid از انواع سیستم های سرور با برند های مختلف :

  • لطفا به نکات امنیتی زیر توجه کنید

در صورت دریافت خطا، روشن شدن چراغ یکی از هارد ها بدون فوت وقت آن هارد را تعویض نمایید .

در صورت دریافت هرگونه خطا و یا روشن شدن چراغ های خطر هر چه سریع تر با ادمین و یا یک کارشناس متخصص مشاوره نمایید .

در صورتیکه سیستم رید و یا NAS شما فایل یا فلدرهای خاصی را نمایش نمی دهد از ایجاد هر گونه تغییر جلوگیری کنید.

در صورتیکه سیستم رید و یا NAS شما فایل یا فلدرهای خاصی را نمایش نمی دهد و یا آن ها به اشتباه دیلیت شده اند سیستم را خاموش و با یک کارشناس متخصص بازیابی اطلاعات مشاوره نمایید .

سیستم رید Raid خود را هر چه سریع تر پس از دریافت اخطار و یا شکست رید Raid خاموش کنید.

هرگز سعی در بازسازی Raid رید آسیب دیده نکنید.

تحت هیچ عنوان و به توصیه هیچ شخص نا آگاهی مکان قرار گیری هارد ها را در سیستم رید جا به جا نکنید.

به هیچ عنوان سعی در نصب هیچ نرم افزاری بر روی سیستم رید ننمایید حتی جهت بازیابی اطلاعات.